poniedziałek, 6 czerwca 2011

wonderbra ultimate strapless - odkrycie roku

jak co roku przed latem stanelam przed dylematem stanikowym.
problem polega na tym, ze czesto podobaja mi sie sukienki/bluzki na cienkich ramiaczkach lub zupelnie bez nich... ale bez stanika nie czuje sie dobrze, a staniki bez ramiaczek albo maja tendencje do spadania i trzeba je co chwile podciagac z okolic pasa, albo tez daja efekt podobny do tego jakby sie czlowiek zwiazal bandazem elastycznym, co tez nie jest do konca rezultatem jaki chcialabym uzyskac ;)
podjelam wiec wyzwanie i zaczelam poszukiwania. najpierw wszelkie sklepy z pro-stanikami, jednak niestety - o ile dobrze dobrany obwod sprawial, ze stanik nie zjezdzal, to efekt bandazowy pozostawal. a przeciez idea letniego dekoltu jest to, zeby moc cos tam pokazac jednak ;)

tak wiec szukalam dalej.... dzieki wujkowi Google ;) trafilam na zagraniczne blogi, gdzie dziewczyny wychwalaly Wonderbra Ultimate Strapless. Strona producenta zacheca zdjeciami w takim stylu

i obietnicami, ze nie dosc, ze stanik zrobi nam sexy rowek, to jeszcze w dodatku bedzie trzymal sie na miejscu bez wzgledu na to, co akurat robimy.
jasne jasne - pomyslalam sobie.. po 1 nietrudno zrobic rowek z biustu modelki z miseczka Z ;) a po 2 zwykle jestem sceptyczna..
ale zaryzykowalam i zamowilam na asosie [21 funtow] straplessa w kolorze cielistym. troszke mialam dylemat z rozmiarem, ale skorzystalam z elektronicznego brafittera [dla wonderbra nalezy odczytywac z tabelki "brytyjsci scisliwy"]. przyszla przesylka.. dziwne to to takie - wyglada jak uszy myszki Mickey i w dodatku troche ortopedycznie..
przymierzylam i opadla mi szczena.
ja mam cycki! i mam rowek! i to wszystko w staniku, ktory pod wszelkimi lekkimi zwiewnymi, jasnymi letnimi sukienkami jest niewidoczny.


nie pozostalo mi nic innego... jak zamowic drugi taki stanik, tym razem w wydaniu bardziej wyjsciowym z koronka i tego kocham juz absolutnie, bo wyglada bosko nie tylko pod ciuchami, lecz takze bez nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz